sobota, 27 kwietnia 2013

Dzisiejszy dzień to najlepszy dzień w moim życiu. Wstałam o 5 (!!!) bo nie mogłam spać. O godzinie 9:50 miałam autobus bo jechałam na zawody z kolegami jako doping ;D Było naprawdę fajnie. A dlaczego był to najlepszy dzień w życiu? Sprawy "miłosne" ;PP. Dzisiejszy pościk raczej tak dla zasady. "Czas na grillowanie czas zacząć". Tak głosi jedno z najsławniejszych teraz haseł. Ja osobiście nie przepadam za swego rodzaju grillem ale jednocześnie nie pogardzę karkóweczką albo piankami xD Właśnie w tej chwili moja rodzina rozwodzi się nad zawartością marshmallows czyli po prostu pianek :) Co wy najbardziej lubicie jeść z grilla? Jak wam minął dzisiejszy dzień? Może coś ciekawego?

Ja czekam do 7 maja bo są kolejne zawody. Niestety są od rana a jest to wtorek. Może uda mi się ubłagać mamę żeby tam pójść ;D
Mniam!
  

Small <3

4 komentarze:

  1. jejciu jaki świetny blog ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tam u Tomusia wieśńaka\?????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  3. Potrzebujesz nagłówka? Zapraszam do mnie trwa konkurs ;)
    ruedeparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. http://kokoszki.cupsell.pl/

    OdpowiedzUsuń